CELE SZKOLENIA:
- poznanie koncepcji nauczania i wychowania wzmacniającego znaczenie roli wychowawczej szkoły/przedszkola,
- ukazanie znaczenia wpływu różnych wymiarów pracy pedagogicznej nauczyciela na wszechstronny rozwój ucznia,
- przedstawienie narzędzi niezbędnych do diagnozy potrzeb i problemów wychowawczych uczniów,
- przygotowanie do wdrażania założeń programu wychowawczo-profilaktycznego z uwzględnieniem zagrożeń.
ADRESACI SZKOLENIA:
- nauczyciele szkół, placówek szkolno-wychowawczych, dyrektorzy, pedagodzy szkolni.
ZARYS PROGRAMU:
- Cechy i wartości programu wychowawczo-profilaktycznego szkoły/przedszkola.
- Postawy sprzyjające rozwojowi indywidualnemu i społecznemu ucznia.
- Rola rady rodziców w kreowaniu kierunków działań wychowawczych.
- Wykorzystywanie nadzoru pedagogicznego w procesie wzmacniania roli wychowawczej szkoły/przedszkola.
- Pozalekcyjna działalność szkoły/przedszkola w procesie wychowawczym.
FORMA SZKOLENIA: wykład interaktywny.
Szkolenie zamknięte to indywidualne szkolenie skrojone na miarę potrzeb i specyfiki konkretnego typu placówki. Program może być zmodyfikowany według Państwa rzeczywistego zapotrzebowania. Prelegent jest do Państwa wyłącznej dyspozycji, odpowiada na pytania oraz moderuje konstruktywne dyskusje.
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
Po szkoleniu wszyscy uczestnicy otrzymują imienne certyfikaty ukończenia szkolenia oraz pakiet merytorycznych materiałów szkoleniowych w formie drukowanej i elektronicznej.
CZAS TRWANIA: trzy godziny
Czekamy na kontakt telefoniczny pod numerem 728 313 284 lub 606 710 016
lub e-mailowy: szkolenia@oficynamm.pl
Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.